مجله الکترونیکی چشم انداز نو شماره 12
شریه الکترونیکی چشم انداز نو در تیرماه سال 93 با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه بیمه و مدیریت و آشنا کردن همکاران و به‌ویژه مدیران محترم واحدهای اجرایی و ستادی با روندهای بیمه در ایران، منطقه و جهان راه‌اندازی شد. اینکه تا چه حد در دستیابی به اهداف فوق موفق بوده‌ایم به نظرات مخاطبان عزیزمان باز می‌گردد،
سخن نخست
یک سال گذشت ...
نشریه الکترونیکی چشم انداز نو در تیرماه سال 93 با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه بیمه و مدیریت و آشنا کردن همکاران و به‌ویژه مدیران محترم واحدهای اجرایی و ستادی با روندهای بیمه در ایران، منطقه و جهان راه‌اندازی شد. اینکه تا چه حد در دستیابی به اهداف فوق موفق بوده‌ایم به نظرات مخاطبان عزیزمان باز می‌گردد، ولی به حد وسع خود کوشیده‌ایم نیازمندی‌ها و الزامات حضور شرکت سهامی بیمه ایران در بازار پرتلاطم امروز را تبیین کنیم- موضوعاتی نظیر هوشمندی سازمانی، مدیریت دانش، مدیریت استراتژیک، فناوری اطلاعات منابع انسانی شایسته، برنامه‌ریزی و ... که همه از مؤلفه‌های موفقیت سازمانی امروزی‌اند.
اینک که با درایت و مدیریت مقامات عالی نظام و نمایندگان شایسته جمهوری اسلامی ایران توانسته‌ایم حصار تحریم را بشکنیم و حقانیت خود ا به جهانیان اثبات نماییم، امید است با آینده‌نگری و عقلانیت، از فرصت‌ها و امکانات شرایط پس از تحریم استفاده نموده و برگ زرین دیگری را به افتخارات شرکت معظم بیمه ایران اخذ نماییم.
در همین‌جا لازم است از حمایت‌ها و هدایت‌های مدیریت محترم عامل و اعضای محترم هیئت مدیره، مدیریت محترم فناوری اطلاعات و آمار، اداره کل روابط عمومی و کلیه همکارانی که با ارسال مقاله و ارائه نظرات خود در پرُبارتر نمودن نشریه نقش داشته‌اند، به‌ویژه آقای دکتر صدیقیان، خانم‌ها فاطمه منصوری، فرزانه زمانی‌فرد، مژگان حسینی کامل، مریم نیک‌بخت، جمیله رضایی آسایش، سامه نجفی و آقایان حسن عمادآبادی، حسنعلی طالعی اردکانی، محمدعلی احمدی، فیروز ریحان‌پور، دکتر مسعود خلیلی و مجید بنویدی تشکر نمایم.

بهروز اسدنژاد

تعداد صفحات: 21

صاحب امتیاز: شرکت سهامی بیمه ایران
کلمات کلیدی :
نویسنده :
تاریخ انتشار : 1396/03/31
فایل های پیوست